’t Bellinckhofje

Naam bedrijf: Wellnessboerderij ‘t Bellinckhofje | www.bellinckhofje.nl

Contactpersoon: Angela Stevelink

Opdracht: Huisstijl restylen

Datum: 2018

’t Bellinckhofje vroeg ons om het logo en enkele andere huisstijlelementen te herzien. De beleving van ’t Bellinckhofje en de huisstijl pasten namelijk niet meer bij elkaar. In overleg met de klant zijn we tot een passende nieuwe huisstijl gekomen, hierin zijn de diensten goed zichtbaar. Daarbij lieten we de oude stijl deels intact. Met duidelijke iconen en een warm kleurgebruik maakten we de nieuwe stijl passend bij deze tijd én bij de visie van de wellnessboerderij.

Die nieuwe stijl verwerkten we onder andere in het logo, de visitekaartjes en de cadeaubonnen. Het logo laat zich kenmerken door de krachtige kleur paars; dit straalt een bepaalde hoffelijkheid uit waarin de gasten terechtkomen. Het beeldmerk bij het logo staat voor de liefde waarmee er bij 't Bellinckhofje wordt gewerkt voor de gasten. De vorm wordt niet alleen gevisualiseerd als de eerste letter van 't Bellinckhofje, maar het kan ook gezien worden in de schuine hartvorm.

Die hoffelijkheid is ook terug te zien in de diverse uitingen. Voor de cadeaubonnen en de visitekaartjes hebben we namelijk gekozen voor een chique glinsterend papier. Hierdoor houden we de connectie met de stijl die 't Bellinckhofje uitstraalt.

Wij zijn blij met het resultaat. ‘t Bellinckhofje ook. ‘Ik ben erg blij met het eindresultaat. Het logo, maar ook de visitekaartjes en de cadeaubonnen zien er goed uit. Ik ben zeer tevreden’. (Angela Stevelink, eigenaar ‘t Bellinckhofje)