Henk Ter Horst

Naam bedrijf: Henk ter Horst

Contact persoon: Wouter Onderweegs

Opdracht: Mailing brochures

Vraag: Persoonlijk karakter van de mailing

Henk ter Horst is een winkel voor hoogwaardige heren- en kinderkleding. Twee keer per jaar brengt Henk ter Horst een brochure uit met daarin de kledingcollectie. Aan ons de vraag om deze brochure een persoonlijker karakter te geven.

Advies:

Om de brochure zo persoonlijk mogelijk te maken, hebben wij het advies gegeven om de brochure niet in een folie te verzenden maar in een vensterenvelop. Hiermee krijgt de post een officiëler en persoonlijker karakter. Bovendien ligt het openingspercentage van een envelop vele malen hoger dan van een folie, waardoor de brochure de aandacht krijgt die het verdient. Voor een extra persoonlijk tintje wordt de brochure voorzien van een brief met een kortingscode.

Creatie:

Henk ter Horst begon met een A5-brochure en is daarna overgestapt op een krantformaat. Tegenwoordig wordt de brochure in een speciaal formaat gedrukt, waarvoor wij ook de op maat gemaakte enveloppen leveren. De bijgesloten brieven worden voorzien van naam, adres en barcode.

Realisatie:

Het inpakken van de brochures is een handmatig proces. Binnen een week worden er door ons 12.500 brochures ingepakt en ook geleverd. Dit is alleen mogelijk omdat wij dit gehele proces in eigen huis produceren en zo snel kunnen schakelen.

After sales:

Henk ter Horst en wij vinden het prettig dat wij het bedrijf nu al langer dan drie jaar kunnen ontlasten met het drukken én het versturen van de persoonlijke mailing.